Search Engine Optimization and "Other Stuff" Blog

czwartek, sierpnia 10, 2006

Musimy myśleć w dużej skali!

Dwa dni temu podczas spotkania z moim szefem dał mi on jasno do zrozumienia, że zostałem osobą w całości odpowiedzialną za SEO naszego całego portal. Byłem mocno zaskoczony oczekiwaniami co do, że mam konkurować z największymi graczami na rynku. Wprawdzie praktykuję SEO od niedawna i sprawdzam techniki na mojej własnej stronie, nawet z pewnymi sukcesami (jeśli oczywiście początkujący może takowe osiągnąć w pozycjonowaniu). Jestem troszkę skonfundowany przeszukując cały Internet w celu znalezienie niezbędnych informacji. To może okazać się dla mnie całkowicie nowym rozdziałem w mojej karierze zawodowej. Nie przypuszczam, abym miał kiedykolwiek być jednym z SEO guru, ale chciałbym być przynajmniej pozycjonerem na przyzwoitym poziomie. Decyzję o założeniu tego bloga podjąłem przed kilkoma minutami z nadzieją, że będzie mi towarzyszył w trakcie całej mojej kariery jako pozycjonera i pewnego dnia ktoś zajrzy tutaj i stwierdzi, że wiedza tutaj zgromadzona do czegoś mu się przydała. A więc zaczynamy ... wracając do nauki.

Brak komentarzy: