Search Engine Optimization and "Other Stuff" Blog

wtorek, września 12, 2006

Co za wstyd...

Zacząłem pisać blog, a tutaj wychodzi, że nie napisałem niczego od trzech tygodni. Na usprawiedliwienie mam jednak, że przez cały ten czas zagłębiałem się w zagadnienia optymalizacji i pozycjonowania stron w wyszukiwarkach, wciąż czytając fora i artykuły specjalistów z branży. Szczerze, to jak dotąd nie napisałem niczego odnośnie moich pierwszych osiągnięć w dziedzinie SEO. Strona sekcji Yoshinkan Aikido, którą zarządzam znajduje się w Top10 Google.pl dla dwóch fraz. Dla jednej z nich udało mi się nawet osiągnąć drugą pozycję w wynikach. Jedna z subdomen, które pozycjonuję także dostała się do Top10 Google.com i Google.pl dla interesującej mnie frazy. Obecnie zajmuję się pozycjonowaniem kolejnej. W tym tygodniu powinna także wystartować moja własna domena poświęcona SEO i projektowaniu stron internetowych w standardzie XHTML 1.0 Transitional i CSS. Sporo więc ostatnio się dzieje. W najbliższych ... latach chciałbym też nauczyć się dobrze posługiwać PHP.

Brak komentarzy: