Search Engine Optimization and "Other Stuff" Blog

środa, grudnia 05, 2007

ASP.NET - tworzymy formularze i sesje

Minął już tydzień odkąd bawię sie Microsoft Visual Web Developer'em i jak widać nie miałem nawet zbyt wiele czasu na pisanie tutaj. Interfejs staje się dla mnie coraz bardziej intuicyjny, a tworzenie rozbudowanych formularzy nie stanowi żadnego problemu. Teraz przyszła pora na zarządzanie sesjami. Z tym już trochę problemu, ale to tylko i wyłącznie dlatego, że sam postanowiłem utrudnić sobie zadanie i zabrałem się do pisania w C# zamiast w VB. Także jutro trzeba będzie się trochę pogłowić jeszcze nad przepisaniem wszystkiego, tak żeby debugger już się tak nie czepiał.

Przez cały ten kram ucierpiało ostatnio trochę SEO, ale pora znów zabrać się ostro do roboty, szczególnie jeśli chodzi o linkowanie zaplecza. Po padzie laptopa sprzed trzech tygodni pozostałem bez możliwości pracy w domu, na szczęście jest już nowy, więc pora zarwać kilka nocek i weekendów ;) Przy okazji miałem swój pierwszy dłuższy kontakt z Vistą, zaledwie kilkugodzinny, po czym poddałem się i zrobiłem reinstalkę do XP Pro. Szkoda słów, jak na dzień dzisiejszy to ponad moje siły użeranie się z systemem mądrzejszym od admina.

Brak komentarzy: