Search Engine Optimization and "Other Stuff" Blog

piątek, lutego 09, 2007

Redesign

Jeśli nie jest to Twoja pierwsza wizyta na moim blogu, to pewnie zauważyłeś zmiany. Znudził mi się już szablonowy styl prezentacji ( z całym szacunkiem dla twórcy szablonu) i postanowiłem całkowicie przebudować strukturę i oraz formę prezentacji. To pewnie jeszcze nie koniec zmian, jak coś nowego przyjdzie mi do głowy, to pewnie odbije się to na wyglądzie strony. Co przede wszystkim chciałem uzyskać, to lepszą czytelność i łagodniejsze dla oka czcionki, zdecydowanie biały tekst na niebieskim tle nie stanowił najlepszego zestawienia. Do tego postanowiłem wykorzystać niezagospodarowaną dotąd przestrzeń po obu stronach, dzięki czemu konieczność scrollowania w trakcie czytania posta została sprowadzona do minimum. Życzę miłej lektury.

Brak komentarzy: