Search Engine Optimization and "Other Stuff" Blog

poniedziałek, listopada 12, 2007

Generatory raz jeszcze

Miniony tydzień minął pod znakiem generatorów tekstu, w przeważającej większość opartych na wszelakich wtyczkach do WP. Generalnie mam mieszane uczucia, jeśli chodzi o budowę takiego zaplecza, ale jak się nie ma co się lubi ... Generatory wordpressowe ogólnie mogą być źródłem całkiem niezłego contentu, jeśli tylko odpowiednio dobierzemy do nich kanały, można zbudować ciekawe, aczkolwiek wciąż śmieciowe, zaplecze tematyczne. Przetestowałem też jeden z autorskich skryptów. Poświęciłem mu niewiele czasu, jednak na razie nie stworzył na mnie dużego wrażenia. Niestety na razie z braku czasu nie mogę się bardziej poświęcić budowaniu tego rodzaju zaplecza. W kolejce czeka linkowanie precli, ich odśmiecanie po weekendowym najeździe dodawarek, no i naprawa laptopa, którego brak ogranicza niemiłosiernie.

Brak komentarzy: