Search Engine Optimization and "Other Stuff" Blog

środa, listopada 07, 2007

Precelek na ... blogspocie

Założyłem dziś nowego bloga w celu sprawdzenia, co też za opcje Google dodał i czy warto przesiadać się ze starego na ten nowy (stary szablon zmodyfikowałem do tego stopnia, że musiałbym z niego zrezygnować, a cóż tu dużo gadać, przywiązałem się). No i bawiłem się i bawiłem i wyszedł mi z tego całkiem fajny precelek. Prostota wyglądu upodabnia go do skryptu mocnych linków, z tą różnicą, że nie uwzględniam możliwości dodawania artykułów bez rejestracji. Sama zaś rejestracja odbywa się przez bezpośredni mailowy kontakt ze mną. Mam nadzieję, że dzięki temu uniknę nawału niskiej jakości wpisów z dodawarek. Nie spodziewam się też jakieś wielkiej popularności, bo jak pokazał przykład precla na drupalu, którego nie obsługują wciąż (na szczęście) dodawarki, raczej wpisują się wyłącznie osoby dodające ręcznie (może zmieni się t, gdy tylko znajdę czas na podlinkowanie precla). Plusem na pewno jest brak konieczności poprawiania wpisów. Także zachęcam do dodawania wpisów do Piszemy ! Piszemy !

Brak komentarzy: