Search Engine Optimization and "Other Stuff" Blog

wtorek, października 30, 2007

MODx CMS

Dziś trafiłem na dosyć ciekawy system zarządzania treścią MODx (www.modxcms.com). A właściwie zasugerowałem się pozytywnymi opiniami wielu brytyjskich pozycjonerów. Postanowiłem system sprawdzić i właśnie jestem w fazie testów. Myślę, że docelowo wykorzystam go do postawienia precla na subdomenie i sprawdzę jego funkcjonalność i zainteresowanie nim ze strony osób dodających wpisy. Pozytywnie na pewno wygląda sprawa obsługi polskich znaków, stronę kodową można w łatwy sposób ustawić w opcjach. To samo tyczy się CURL i przyjaznych linków, które mogą być ustawiane indywidualnie przez użytkowników, jak i generowane na podstawie tytułów. Na razie staram się całość ogarnąć, konfiguracja sprawia trochę problemów, ale też nie miałem jeszcze czasu na bliższe zaznajomienie się z całością. Myślę, że już w najbliższym czasie, po ukończeniu poradnika dla Drupala i postawieniu precla na MODx, będę mógł podzielić się także konfiguracją tego systemu pod agregator artykułów.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

To framework, a nie klasyczny CMS. Można w nim praktycznie wszytko. Jak umiesz programować w PHP to pięknie go rozbudujesz. Mój szef stawiał ma tym strony firmowe projektowanie stron
Bardzo elastycznie można go stosować. Przy odrobinie wiedzy można na nim stawiać nawet intranety. Możesz go skonfigurować tak że ludzie będą Ci edytowali precle bez konieczności włażenia do samego panelu admina. Minusem MODx- jest to, że kiepsko z dokumentacją. Polska społeczność w zasadzie nie wspiera tego systemu. Powodzenia!