Search Engine Optimization and "Other Stuff" Blog

wtorek, października 09, 2007

Pracowity weekend

Jak już pisałem wcześniej, powstał precel na mocnych linkach, w niedzielę dołożyłem kolejny na WP. W poniedziałek nastąpił update spisu precli, dzięki czemu moje nowe znalazły się tuż na początku listy, co zaowocowało zwiększoną ilością wpisów. Jeszcze większe oblężenie jest w podlinkowanych już preclach, co cieszy. Kilka stronek ruszyło w górę lub też utrzymało dobre wysokie pozycje, dzięki czemu wzrósł taże traffic na nich. Dzisiaj praktycznie skończyłem podlinkowanie tego bloga, jeszcze jutro tylko pół godzinki i koniec. Wczoraj też skończyłem dodawanie jednej z domen do precli, a więc czas najwyższy na nowe strony do katalogów i precli.

Przy okazji przyjrzałem się kilku preclom opartym na Joomli. Przeszło mi przez myśl stworzenie też jednego dla testów, ale jakoś nie do końca jestem przekonany do tego rozwiązania, na pewno nie będę traktował Joomli jako priorytetu w tym momencie.

Brak komentarzy: