Search Engine Optimization and "Other Stuff" Blog

piątek, października 27, 2006

Aging Delay

Być może, że stanie się to kłodą rzuconą pod moje nogi. Tytułowy aging delay zdaje się być przeszkodą na drodze do osiągnięcia wysokiej pozycji w SERPach na bardzo popularne frazy, co jest szczególnie widoczne w przypadku fraz anglojęzycznych, a takowe są i będą przeze mnie pozycjonowane. Zobaczymy co nam przyszłość przyniesie. Dzisiaj przetłumaczyłem na polski ostatnie posty i trochę sidebar. Zastanawiam się nad redesignem całego bloga, ale na to najzwyczajniej nie mam czasu i jeszcze przez jakiś czas będę korzystał z template blogspot'a, która zresztą jest nawet akceptowalna. Zastanawiam się nad wrzuceniem do sidebar'u kilku użytecznych linków, co może sprawi, że w końcu zrobię porządek w zakładkach mojej przeglądarki. Wczoraj przesiadłem się na Firefoxa 2.0, ale nie miałem jak na razie okazji do przetestowania jego możliwości. Jedyne co zauważyłem, to znaczne przyspieszenie uruchomienia przeglądarki i brak problemów z wieszaniem się (zapewne dzięki temu, że większość moich wtyczek przestała być kompatybilna i postanowiłem je odinstalować).

Brak komentarzy: