Search Engine Optimization and "Other Stuff" Blog

piątek, października 06, 2006

Wszystko rośnie

Mój pierwszy katalog rozpoczął właśnie swój żywot. Ponad 200 linków w pierwsze dwa dni to może nie jest wiele, ale jestem zadowolony. Zakończyłem linkowanie strony o Aikido na jakiś czas. Teraz muszę poczekać na rezultaty. Dziś rozpoczynam optymalizację kolejnej subdomeny. Nie powinna sprawiać większych problemów. Jedyne co mnie w tej chwili naprawdę martwi, to to czy będę w stanie uzyskać satysfakcjonującą pozycję dla serwisu w wersji polskojęzycznej na trudniejsze frazy. Jeśli nie uda się w przeciągu najbliższych miesięcy, to na pewno uda się w przeciągu roku, dwóch. Anglojęzyczna wersja czeka w kolejce. To nasz największy portal, ale też przychodzi mu konkurować na najcięższym rynku, co nie będzie łatwe. Nawet niszowe frazy wydają się ciężko obsadzone przez największe portale na rynku, z których zaistniało około 10 lat temu, co daje im niezły bonus za wiek domeny. Szukałem niszowych fraz nawet przy użyciu pełenj wersji WordTrackera, ale wyniki nie usatysfakcjonowały mnie do końca ... albo to ja nie potrafiłem w pełni wykorzystać potencjału tej bazy danych. W każdym razie, kolejny tydzień optymalizacji minął ... wciąż muszę się wiele nauczyć.

Brak komentarzy: