Search Engine Optimization and "Other Stuff" Blog

wtorek, października 10, 2006

Krótki tydzień

Tak, ten tydzień kończy się dla mnie już dziś. Czeka mnie kilkudniowa rozłąka z SEO. Nie dlatego, że mam już dosyć, ale po prostu najwyższy czas, aby trochę się rozerwać. W tym tygodniu gościmy mistrzów Yoshinkan Aikido., Kiyoyuki Terada Hanshi (9 dan YAF), Matsuo Masazumi Shihan (7 dan YAF) i jego żona Chizuko Masazumi Shihan (6 dan YAF). W tym tygodniu miałem swój pierwszy kontakt z live.com oraz testową przeglądarką Googla – searchmash.com, która prezentuje kilka ciekawych rozwiązań. Zapoznałem się na forach z teorią semantyki wyszukiwarek internetowych, prognozami rozwoju Google i innych dużych platform ( MSN i Yahoo!Search ) ... i apokaliptycznymi wizjami końca ery SEO. Szczerze, nie za bardzo mogę się z tym ostatnim zgodzić. Tak długo, jak będą istnieć wyszukiwarki pozycjonowanie będzie miało się dobrze dopasowując się do zmian algorytmów. Z całkiem innej beczki – zacząłem trochę linkować mojego bloga, może pewnego dnia nie będę jedyną osobą, która go czyta. W związku z rosnącą ilością pozycjonowanych stron postanowiłem bardziej usystematyzować monitorowanie wyników. Czy wspomniałem już, że pozycjonuję kolejną subdomenę? No cóż, dotyczy ona istotnego wydarzenia, a co za tym idzie, wiążą się z tym większe możliwości. Zauważyłem też pierwsze pozytywne symptomy pozycjonowania pierwszej subdomeny.

Brak komentarzy: