Search Engine Optimization and "Other Stuff" Blog

piątek, października 20, 2006

A może by tak po polsku?

Od dziś postanowiłem prowadzić mój blog wyłącznie w języku polskim, jest to dla mnie wygodniejsze, choć zawężą grono potencjalnych czytelników. A może to i dobrze, wiedza o SEO jest w cenie. Wcześniejsze posty z czasem zostaną całkowicie przetłumaczone, co nie powinno zająć mi zbyt wiele czasu. W przyszłości jeśli tylko znajdę na to wystarczająco dużo czasu zmienię też design w stylach, choć ten obecny template wcale nie jest brzydki. Pozycjonowania ciąg dalszy, polski portal wspina się w wynikach i muszę przyznać, że zaskoczyła mnie jego obecność wysoko w wynikach nawet dla średnio trudnych fraz, cóż może to jego wielkość robi swoję, a może to po prostu FSB.
Coraz częściej przekonuję się, jak wiele czasu trzeba poświęcić, aby wyniki pracy były satysfakcjonujące. Myślę, że jak przeprowadzę się do własnego M (tak, tak, kupuję mieszkanko!) i podłączę je do netu, to uda wygospodarować więcej czasu.
W najbliższym czasie (jeśli takowy znajdę) powinienem wystartować z anglojęzycznym katalogiem. W tym tygodniu podjętych zostało kilka ważnych decyzji, w najbliższym czasie (znów ten czas!) będę musiał popracować nad bardziej klarowną strategią, która pozwoli na osiągnięcie satysfakcjonujących mnie (oraz firmę) wyników ciągu 1-2 lat.

Brak komentarzy: