Search Engine Optimization and "Other Stuff" Blog

środa, października 04, 2006

Moje własne zaplecze

Próbuję sobie wyobrazić jak powinno wyglądać. W najbliższej, jak i tej dalszej przyszłości. To spory projekt i trzeba będzie poświęcić mu wiele czasu. Później trzeba będzie pomyśleć nad zainwestowaniem pieniędzy. Zbieranie niewielkich sum, inwestowanie, reinwestowanie, po to, aby w ostateczności można było stać się konkurencją dla dużych graczy rynkowych i zbudować swoją pozycję. Wciąż jestem tylko początkującym SEO, budującym swoje własne dwie strony i optymalizującym spory portal z tysiącami stron i subdomen. Ale w najbliższej przyszłości nastąpi konieczność zbudowania większej ilości stron z dobrą, zoptymalizowaną treścią, dorzucenia kilku śmietników i podlinkowania wszystkiego. Dochodzą mnie słuchy, że siła linków traci na swojej wartości, co dla niektórych SEO może być złą wiadomością, dla innych wręcz przeciwnie ( w zależności kto jak zbudował swoje zaplecze ). Właśnie odbywa się update PR, ale nie sądzę, żeby przyniósł on mi jakieś szczególne korzyści (właśnie sprawdzałem na kilku DC ). Wciąż moja strona o Aikido ma PR 2, zauważyłem także, że traci nieznacznie linki, akurat w czasie, kiedy wciąż dodaję nowe, zobaczymy w najbliższych tygodniach jak sprawa będzie wyglądała. Moja własna strona o SEO dopiero co powstała, więc raczej będzie musiała poczekać do stycznia 2007 na jakikolwiek update PR. Dwie subdomeny, które obecnie optymalizuję długo czekają na swoje linki, więc jak sądzę ich PR pozostanie taki sam. Portal (wersja polska) też jest nowy, wciąż nie zaindeksowały się wszystkie jego linki – nie pozostaje nic innego niż czekać. Wczoraj zbudowałem wstępną listę, która pomoże budować linki dla portalu w wersji anglojęzycznej. To zajmie wieki, zanim zgromadzę wszystkie linki, nie mogę pozwolić sobie na zbanowanie strony lub trafienie do filtra. A pewnego dnia trzeba będzie zadbać o podlinkowanie serwisu kilkoma mocnymi serwisami.

Brak komentarzy: